Det var fel i arbetsfördelningslistan som jag skickade ut igår kväll. Ny lista ligger ute under dokument. Där ser ni om ni tilldelats någon särskild arbetsuppgift och under vilka tider ni förväntas jobba under dagen.
Första arbetspasset är 9-13
Andra arbetspasset 13-17
Tredje arbetspasset är 17-20:30 ca för de som jobbar på discot.
Specifika uppgifter har delats ut till följande:
Axels föräldrar: Ansvariga för att ta emot loppisprylar från övriga lagmedlemmar och lämna in dessa till Sjöfruhallen prismärkta innan loppisen börjar. (Varje spelare ska lämna in minst 1 sak som kan säljas under loppisen).
Leons föräldrar: ansvarar för musik m.m. under discot.
Hugos föräldrar: ansvarar för att samla in lotteripriser från alla föräldrar. Samtliga spelare ska lämna in minst 3 lotteripriser. Kan vara vad som helst, stort som smått. Lotteripriserna ska vara inlämnade senast kvällen 5/6 så lotteriet hinner förberedas.
Axels och Hugos föräldrar kan ta kontakt med Eva och berätta hur ni vill att insamlingarna ska gå till. Tid för inlämning osv. så skickar vi ut info om detta till er alla.
Föräldrar och spelare som inte kan vara med under Guif-dagen får baka 2 lånpannekakor alternativt 50 bullar och lämna in i förväg, alternativt swisha 100 kr för inköp som behöver göras.
Övriga föräldrar bidrar med att baka 1 långpannekaka alternativt 25 bullar samt jobba på arbetspassen under dagen, se bifogad excelfil.
Ett mer detaljerat program för dagen kommer att tas fram inom kort.
För de killar som anmält sig till minibumperball-turneringen så kommer den börja kl. 10:30.
Hör av er om ni har några frågor, annars ses vi på Guif-dagen!